لوله پوش فیت نیوفلکس را بیشتر بشناسید

push fit newflax پوش فیت نیوفلکس

لوله پوش فیت نیوفلکس را بیشتر بشناسید

لوله پوش فیت نیوفلکس و اتصالات پوش فیت نسل جدید از لوله های فاضلابی هستند که کیفیت بالای این محصولات را عموم افراد را قافل گیرکرده است.

پوش فیت نیوفلکس یکی از بهترین پوش فیت ها محسوب می شود که تکنولوژی پیشرفته ای ساخته شده است.
این محصول دارای سیستمی مطمئن بوده و دارای دسته بندی های مناسبی هستند. امروز ضمن بررسی کاربرد و کیفیت پوش فیت نیوفلکس در خصوص قیمت این محصول نیز اطلاعاتی ارائه داده می شود.

لوله پوش فیت نیوفلکس
لوله پوش فیت نیوفلکس

مواد استفاده شده در پوش فیت نیوفلکس و مشخصه های آن

در پوش فیت نیوفلکس از جنس پلی پروپیلن استفاده شده است که در دسته پلیمرهای بسیار قوی قرار دارد، می دانیم که پلی پروپیلن جزأ مهمترین گرما نرم ها و همینطور سومین پلاستیک بسیار پر مصرف در جهان محسوب می شود. پلیمر به کار رفته در پوش فیت نیوفلکس دارای مقاومت شیمیایی بسیار زیادی است به طوری که در برابر تنش های ترک زا در دماهای بسیار بالا نیز مقاوم بوده و تحمل پذیری بالایی دارد.

جرم مولکولی ( طول زنجیره) بکار رفته در تولید پوش فیت نیوفلکس بیشتر از سایر برندها بوده و این روند سبب شده است که منحنی نقطه ذوب این محصول رقم خوبی را نشان دهد و خزش و میزان مقاومت تنشی آن بیشتر باشد.

لوله های پوش فیت نیوفلکس در برابر فاضلاب سرد و گرمی که داخل و یا خارج از ساختمان قرار دارند مقاومت بسیار بیشتری از لوله های PVC دارند.

میزان اکسیداسیون این محصول در برابر لوله های فلزی کمتر بوده و اثری از زنگ زدگی و پوسیدگی زود هنگام برای پوش فیت وجود ندارد.

طول عمر این محصول در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ سال اعلام شده است که اگر لوله های پوش فیت نیوفلکس به همراه اتصالاتشان استفاده شود قطعاً بیشترین دوام را خواهند داشت. میزان انعطاف پذیری این محصول در مسیر حرکتهای زمین و ساختمان بیشتر است.

push fit newflax پوش فیت نیوفلکس

دربار مزایای پوش فیت نیوفلکس بیشتر بدانید بد نیست

  1. در تولید این محصولات از مواد ضد حریق استفاده شده است و مانع از انتقال آتش می شود، نصب و اجرای آن آسان است و به سرعت به نتیجه می رسد.
  2. نیاز به چسب ، حرارت و جوش دادن نداشته و به نوعی نیاز به نیروی متخصص در این مسیر نمی باشد.
  3. وزن محصول بسیار سبک است به طوری که هزینه بالایی برای حمل و نقل آن نیاز نخواهد بود.
  4. یکی از مهم ترین مزایای پوش فیت نیوفلکس در خصوص آب بندی کامل و مطمئن آن است که آن را نسبت به گزینه های دیگر متمایز کرده است.
  5. طبق استاندارد DUN 8078 این محصول دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی دارد.
  6. سطح آن صاف و صیقلی بوده و در اجرای سیستم ونت نیز به سادگی به نتیجه می رسد.

 

و در اخر انواع محصولات پوش فیت نیوفلکس چیست

لوله های ساده BD، لوله های دو سر سوکت ، لوله های مدل B، بوشن، رابط پایه بلند، زانو، تبدیل خارج از مرکز، زانو ونت دار ۴۵ درجه، زانو ارتباط با ظرفشویی، سه راه ۸۷ درجه، زانو ونت دار ۸۷ درجه، سه راه ۶۷ درجه، انشعاب دوبل ۶۷ درجه، سه راه ۴۵ درجه، درپوش، دریچه بازدید، سیفون یک تکه با لوله سوکت دار، بست لوله، سیفون یک تکه به درپوش، بست رایزر و …

تمامی موارد گفته شده در بالا و چندین موارد دیگر همگی در لیست پوش فیت نیوفلکس قرار دارد که نشان می دهد این محصول گستردگی زیادی را برای خود فراهم ساخته است.

قیمت تعیین شده برای پوش فیت نیوفلکس طبق سایز، مدل و نحوه خرید مشخص می شود. در صورتی که به دنبال خرید ارزان این محصول هستید بهتر است بدانید که محصولات پوش فیت دارای کیفیت متفاوتی هستند که هر یک به همراه توضیحات لازم در اختیار خریدار قرار می گیرد، قیمت تعیین شده برای این محصول به صورت روزانه و یا دوره ای به روز می شود به این ترتیب برای کسب دقیق قیمت ها نیاز است که در روز خرید اقدام به استعلام قیمت ها کنید.

در نظر داشته باشید که محصولات پوش فیت هر یک دارای مشخصه های خاصی هستند که می تواند با توجه به پروژه شما متفاوت باشد. در بررسی های اخیر مشخص شده است که محصولات پوش فیت نیوفلکس در بازارهای داخلی با قیمت های متغیری به فروش می رسد بنابراین جا دارد در انتخاب فروشنده مورد نظر دقت بیشتری نمایید.

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *